تیر چه می باشد؟ قیمت تیرآهن چگونه تعیین می شود؟

تیر چه می باشد؟ قیمت تیرآهن چگونه تعیین می شود؟

تعریف تیر :

تیرها قطعات بنا ای میباشند که در بنا عموما به صورت اعضای افقی یا این که شیب دار قرار گرفته و بارهای قائم بر محور خویش را به محل تکیه دادن ها که غالبا ستون می‌باشند , منتقل می نمایند . در اثر این بارها در لایه های متفاوت تیر , تنش کششی و فشاری تولید می شود .
تیر لانه زنبوری چیست؟ اتصال دو تیرآهن به یکدیگر به گونه ای است که ...
شبکه (لانه زنبوری) CPE - پویافلز

گونه های تیرها در بنا های فولادی :

تیر در بنا ساختمان برحسب وظیفه ای که بر عهده داراست به صورت پایین نامگذاری می شود :

1 - فرمان روا تیر یا این که تیر دارای اهمیت : عضو باربر حساس در سقف هست که بارهای وارد از تیرچه ها را به ستون ها منتقل می نماید .

2 - تیرچه یا این که تیر فرعی

3 - نعل درگاهی

4 - تیرهای حاشیه ای یا این که کناری

5 - لاپه
پاد شاه تیر ها یا این که تیرهای دارای اهمیت :

پاد شاه تیرها اعضای فلزی افقی حیاتی می باشند که با اتصالات حتمی به ستون ها متصل میگردند و توسط آنان توشه طبقات به ستون ها منتقل میشود . فرمانروا تیرهای فلزی ممکن است به صورت های تحت به عمل مراحل :

الف : تیر آهن معمولی به صورت تک یا این که جفت

ب : تیر آهن پر و بال پهن

پ : : تیر آهن معمولی با ورق تقویتی روی پر و بال ها

تیری که از تقویت پر و بال پروفیل نورد شده استاندارد با ورق به روش جوشی یا این که پیچشی ساخته می شود , : تیر آهن معمولی با ورق تقویتی روی پر و بال نامیده می شود . همینطور می توان با برش دادن پروفیل های مرسوم ( IPE ) از میانه جان تیر و اتصال برگه و ورق مطلوب به دو نصیب بریده شده , تیر را تقویت کرد .

ت : تیر ورق

ورق های کلفت را نمیتوان با فرم دادن به طریق نیمرخ درآورد . در چنین حالاتی ورق های پر و بال و جان را در پهنا های متبوع بریده و به وسیله جوش به یکدیگر متصل می نمایند تا نیمرخ دلخواه نتیجه ها گردد . به چنین مقاطعی تیر ورق گفته می شود .

تیر آهن :

تیرآهن اصلی ترین پروفیل ساختمانی است که بعضی در پروژه های صنعتی هم کاربرد داراست .
غالبا کارگاه های تولید کننده تیرآهن از دو جور استاندارد پیروی می کنند :

1 - استاندارد IPE :

تولیدها کشورهای اروپایی و جمهوری اسلامی ایران بیشتر از این دسته می باشند . بارزترین مشخصه این جور تیرآهن این است که در صورتی از دو رمز تیرآهن به آن بنگرید , ضخامت بال‌های آن در صدر و آخر کاملاً یکنواخت میباشد . غالبا نقشه ساختمان هایی که بوسیله مهندسین کشورمان تهیه و تنظیم می شود مبنی بر این استاندارد بوده و لذا این جور تیرآهن از محبوبیت بیشتری دربین مشتریان شامل است .


فروش تیرآهن - Posts | Facebook


2 - استاندارد INP :

تیرآهن هایی که مبنی بر این استاندارد تهیه و تنظیم ساخت می شوند بیشتر تولیدات سرزمین چین و روسیه می باشند . مشخصه بارز آن ; ظرافت بال‌ها در صدر و کلفت شدن تدریجی آن در آخر می باشد , به گونه ای که در صورتی‌که از رمز تیرآهن به توجه به آن بنگرید شیب ملایمی را در ضخامت بال‌ها بازدید خواهید نمود .

گونه های تیرآهن‌های وارد شده جان دار در بازار کشور ایران اینک از هر دو گونه استاندارد در بازار کشور ایران مو جود میباشد . تیرآهن‌های IPE وارد شده بیشتر مرتبط با کشورهای لهستان , اسپانیا , آلمان و همینطور مرزوبوم کره میباشد . ولی تیرآهن IPE مرزوبوم چین و روسیه هم در بازار موجود هست .

استاندارد INP


تیرآهن های آشیانه زنبوری :

برهان نام‌گذاری تیرهای آشیانه زنبوری , تکوین این تیرها بعداز عملیات ( برش دادن و مجدد جوش دادن ) و کامل شدن پروفیل است . این‌گونه تیرها در زمان خویش دارنده حفره های پوک ( در جان ) می باشند که به آشیانه زنبور مشابه است . به همین باعث بدین مدل تیرها آشیانه زنبوری می‌گویند .

انگیزه ساخت تیر های آشیانه زنبوری :

959
انواع تیرآهن
تیرآهن IPE و INP به طول ۸۰۰ - ۶۰۰ میلیمتر و تیرآهن IPB به طول ۱۰۰ - ۱۰۰۰ میلیمتر ایجاد می شود . کاربرد تیرآهن در ساختمان به صورت ستون , خرپا , نعل درگاه , پوشش سقف ها و پل های آشیانه زنبوری به کارگیری می شود .

تیرآهن IPE
این تیرآهن معمولی و استاندارد I صورت در کشور ایران موجود هست . این تیرآهن طبق استاندارد اروپا ایجاد می شود و ضخامت پر و بال آن اثبات است . محصول ها کشورهای اروپایی و کشور‌ایران بیشتر از این مدل می‌باشد . بارزترین مشخصه این جور تیرآهن اینست که در صورتی از دو راز تیرآهن به آن بنگرید , ضخامت پر و بال های آن در بالا و پایان به طور کامل یکنواخت میباشد . به شور معمول نقشه ساختمان هایی که به وسیله مهندسین کشورمان تهیه و تنظیم می شود براساس این استاندارد بوده و لذا این دسته تیرآهن از محبوبیت بیشتری فی مابین مشتریان شامل است
تیرآهن - آهن آلات جان محمدي

تیرآهن INP
تیرآهن I صورت که ضخامت پر و بال آن‌ها با مسافت دریافت کردن از جان تیرآهن کاهش مییابد که‌این استاندارد کارخانجات روسیه و چین هست . ظرافت پر و بال ها در صدر و کلفت شدن تدریجی آن در آخر هست , به نحوی که در صورتی به آن بنگرید شیب ملایمی را در ضخامت بالها بازدید خواهید نمود .

تیرآهن IPB
تیرآهن H یا این که تیرآهن های عریض که در آنان ارتفاع بال و پر ها نسبت به تیرآهن های IPE ارتقاء یافته است .

طرز تامین و خرید
ایجاد تیر آهن در باطن مرزو بوم به وسیله تنی چند از کارخانجات در نقاطی از مرزو بوم انجام می شود که طریق خرید از برخی از این کارخانجات به صورت بدون واسطه و بی واسطه انجام می شود . اما بعضی هم تنی چند از این ایجاد کنندگان دارنده نماینده فروش بدون واسطه می باشند , که از سمت این تولیدکنندگان معرفی میشوند . در وضعیت دیگر در شیوه خرید باید به سراغ افراد , موسسات و تامین این فرآورده رفت که‌این افراد با داشتن انبار و بنگاه , این تولیدات را از کارخانجات خریداری نموده و عرضه میکنند . در ضمن مثال فرنگی از این فرآورده در باطن مرزوبوم جانور میباشد .

معاملات همگانی و مرسوم تیرآهن
با دقت به کاربرد تیر آهن در صنعت های ساختمانی و شیوه سازی معاملات این متاع در میان فروشندگان و بازاریان , پیمانکاران ساختمانی و بقیه مصرف کنندگان انجام می گردد . اینک از هر دو دسته استاندارد در بازار کشور ایران جان دار هست . تیرآهن های IPE وارد شده بیشتر مرتبط با کشورهای لهستان , اسپانیا , آلمان و همینطور مرزو بوم کره می‌باشد . ولی تیر آهن های IPE مرزوبوم چین و روسیه در بازار موجود هست , اما از آنجاییکه این دو سرزمین از هر دو گونه استاندارد تیرآهن ایجاد نموده اند , لذا مصرف کنندگان با شخصیت برخی مواقع در تشخیص IPE یا این که INP بودن جنس این دو مرزو بوم در گیر نقص‌ شده می گردند .

کارخانجات تیرآهن با دقت به مدل خصوصیات مکانی
مهم‌ترین کارگاه ایجاد تیرآهن , ذوب آهن اصفهان بوده که با اعتنا به تولیدها خویش بخش اعظم نیاز مصرف بازار باطن و همینطور آن سوی مرز را تامین مینماید .

این کارگاه در استان اصفهان واقع بوده و دارنده کیفیت ساخت بالایی است .

دیگر کارخانجات تولیدی به شرح پایین می شود :

اصفهان - بزرگراه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان
کاشان - آران و بیگدل فولاد بیابان کاشان
جاده اهواز - خرمشهر نورد کوثر اهواز
جاده تاکستان - ابهر فولاد قزوین
جاده تاکستان - ابهر پارس آرمان
بناب - شاهین بناب
ظفر - بناب جاده بویین زهرا , اشتهارد آریان فولاد
اشتهارد کرج - آریا ذوب
سیرجان - فولاد سیرجان
یزد - فولاد یزد
تیرآهن هاش تیرآهن هاش تیر اهن معمولی تیر اهن فولاد صنایع فولاد و ...
بررسی تاریخچه ابتکار عمل و ایجاد تیر آهن هاش در صنعت فولاد :

تیرآهن بال و پر پهن IPB یا این که H صورت یا این که هاش برای اولین دفعه در کمپانی ( Bethlehem ) ایجاد شوید و از مهم ترین دستاوردهای این واحد تولیدی به شمار میرفت . چرا‌که با ساخت آن دگرگون سازی عظیمی در صنعت فولاد تولید شوید و تخت‌گاز

959
تیرآهن یکی‌از مهم ترین پروفیل های مصرف شده در بنا های ساختمانی و صنعتی است که وظیفه آن تحمل تنش های نتیجه ها از نیروی برشی و لنگر خمشی است .

روند ساخت تیرآهن :
درین عمل تیرآهن پر و بال پهن نمره ۶۰ تا ۱۰۰ و به روش نورد گرم Hot Rolling ایجاد میشود , یکی از طریق های همگانی و رایج صورت دهی فلزات , نورد گرم است . به‌این صورت که , ابتدا شمش فولادي از مدل شمشه ( بلوم ) با دوران و ارتفاع معین به باطن كوره هاي حرارتي نورد ریخته شده و بعد از رسيدن به سکو حـرارت متبوع و عبور از قفسه های نورد ابتدایی ( گروه غلتک ها ) برهه زمانی آن کاهش و ارتفاع آن را ارتقا می دهند و نهایتاً با عبور از قفسه های نورد میانی و نهایی به حالت تیراهن تبدیل می‌شود و آن گاه به ارتفاع های متبوع برش و بسته بندی میشوند .

ویژگی با اهمیت تیرها عبارتند از : پروفیل , ارتفاع و ماده خالق
لازم به ذکر است بلوم ( Bloom ) یا این که شمشه از فرآورده‌های میانی نورد فولاد است که مرحله دوران آن بزرگ‌تر از ۲۳۰ سانتیمتر مربع است . مرحله زمان آن مربع با پهنا بیشتر از ۱۵ سانتیمتر و کمتر از ۳۰ سانتیمتر می‌باشد . از بلوم برای ساخت ریل , تیر اهن , قوطی , نبشی , ناودانی , سپری و … به کار گیری می‌گردد .


ساخت تیرآهن
اشکال تیرآهن و استاندارد آن :
تیرآهن IPE : استاندارداروپا و آلمان – طول ۸۰ - ۶۰۰ میلیمتر
تیرآهن INP : استاندارد چین و روسیه – طول ۸۰ تا ۶۰۰ میلیمتر
تیرآهن IPB : تیراهن بال و پر پهن – طول ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیمتر
کاربرد تیرآهن در ساختمان :
تیراهن به صورت ستون , خرپا , نعل درگاه , تیر در پوشش سقف‌ها و پل‌های آشیانه زنبوری کاربرد داراست .
تیراهن لانه زنبوری ( آشنایی و خرید ) - خرید میلگرد ،خرید تیراهن ...

اوناع تیرآهن
تیرآهن IPE
تیرآهن IPE تیر معمولی و استاندارد هست که به حالت I در جمهوری اسلامی ایران موجود هست . این تیراهن طبق استاندارد اروپا ایجاد می‌ گردد و ضخامت در پر و بال آن اثبات است . به این صورت که در حالتی که از بالا به دو تیر نگاه کنیم , ضخامت بالها در صدر و آخر یکنواخت هست و استاندارد جمهوری اسلامی ایران است و لذا این تیراهن محبوبیت بیشتری در بازار دارااست .

فولاد 24

تیرآهن INP
تیرآهن INP تیرآهنی به صورت I هست که ضخامت پر و بال آن ها با مسافت به چنگ آوردن از جان تیرآهن کاهش مییابد و استاندارد مرز و بوم روسیه و چین هست . از مشخصه این تیراهن ظرافت بالها در صدر و قطور شدن آن در انتهای تیر می‌باشد .

تیرآهن IPB
تیرآهن IPB تیر به حالت H است , تیر اهن‌های عریض می‌باشد که در آنان ارتفاع بال‌ ها نسبت به تیرآهن‌های IPE ارتقاء مییابد .

– نماد V در اشکال تیراهن ها نشان دهنده سنگین وزن بودن تیرها هست .
– آرم L نشان دهنده سبک بودن تیراهن هست .
*به تیتر نمونه IPBV نشان دهنده تیرآهن عریض سنگین وزن و IPBL نشان دهنده تیراهن عریض سبک میباشد .

تیرآهن چیست؟
تیرآهن یکی اعضای مهم در گروه المان های مورد به کار گیری در نهادهای ساختمانی است . در واقع وظیفه دارای اهمیت تیرآهن ها تحمل تنش های نتیجه ها از نیروهای وارد بر آن هست . تیرآهن غالبا در معماری و مهندسی بنا , تحت عنوان عضوی بلند , بدون واسطه و منشوری تعریف می شود که برای محافظت بارهای متعدد وارده در زمان عضو پباده سازی می‌شود . ولی در فعالیت اجرایی تیتر تیر به طور معمول تنها به اعضای افقی اطلاق شده و به اعضای عمودی , ستون می‌گویند .
https://www.asroon.ir/suppliers/detail/رابیتس-مسعود/38/view/

تیر آهن ها مبنی بر سه استاندارد ساخت میگردند :

استاندارد IPE
استاندارد INP
استاندارد IPB
کاربرد تیرآهن
کاربرد مهم تیر آهن در ساختمان ها اسکلت فلزی می‌باشد که تحت عنوان ستون قرار می‌گیرد . مورد به کارگیری آن در ستون ها , خرپاها , نعل در سوله ها , بیم ها در پوشش سقف و پل های آشیانه

درباره تیر آهن - بازرگانی آهن امروزایراد با اهمیت تیر آشیانه زنبوری‌ , وجود حفره‌ها است که سبب کاهش پایداری برشی تیر در محل اتصال پل به ستون یا این که اتصال تیرآهن تودلی ( تیر فرعی ) به پل آشیانه زنبوری می‌شود‌ .
برای رفع این عیب و تامین ایستادگی برشی از دست رفته‌ , بعضا از حفره‌ها را با ورق لبریز می‌نمایند .
تیر آشیانه زنبوری در ساخت اسکلت فلزی میتواند به صورت پل‌ , صرفا در یک دهانه یا این که به صورت پل ممتد به فعالیت رود‌ .
به کار گیری از تیر آشیانه زنبوری تحت عنوان تیر همبند در دهانه هایی که بادبندهای واگرا دارا‌هستند مجاز نیست .
روش‌های ساختن تیر آشیانه زنبوری‌
تیرآهن چیست؟ روش تنظیم تیرهای آشیانه زنبوری از این قرار است که ابتدا جان تیر آهن نورد شده با استعمال از شابلن خط می‌گردد .

بعد برای دوری از تاب برداشتن تیر آهن‌ , آن را با زدن تک خال جوش در نقاط مختلف‌ , روی یک شاسی افقی بومی می‌کنند‌ .

بعد با استعمال از دستگاه برش برنول ( شعله گاز استیلن ) در امتداد خط منکسر مبادرت به برش مینمایند تا پروفیل به دو نصیب بالا و ذیل تقسیم شود .

‌حال نصیب بالا را به میزان یک دندانه جابجا می کنند و دندانه‌های دو نصیب بالا و ذیل را به اعتنا مقابل نیز قرار می دهند و از دو طرف با جوش لبریز می‌کنند‌ .

به کار گیری از جوش قوسی نصفه خود کار برای اتصال دو نصیب بریده شده‌ , میتواند یک جوش خوب‌ , بی‌ عیب‌ , پر سرعت و مقرون به صرفه تولید نماید‌ .

آن‌گاه جهت رفع نقیصه کاهش ایستادگی برشی با اعتنا به منحنی نیروی برشی تیر‌ , بعضا از حفره‌ها با ورق‌های تقویتی مالامال می‌شوند‌ .

قابل ذکر است که دست کم بایستی یک حفره در جوار تکیه‌گاه با ورق و توسط جوش بدون نقص لبریز شود .

برای برش دادن تیر می‌توان از طریق کوپال هم استعمال کرد‌ .

در‌این روش‌ , با استعمال از دستگاه جدا کن سنگین وزن که مجهز به گیوتین منحصر است‌ , تیر آهن به طریق سرد در امتداد خط شکسته انقطاع می‌شود‌ .

تقویت تیر‌های آشیانه زنبوری به امداد ورق تقویت‌
تیرآهن چیست؟ تیرهای درست شده در محل توکل گاه‌ها در ناحیه‌ی حفره‌های خالی برعلیه تنش‌های برشی ضعیف می‌گردد . ‌‌

با اعتنا به منحنی نیروی برشی‌ برای جبران این عیب آن حفره‌ها را با ورق‌های تقویتی به صورت بدون نقص به وسیله جوش لبریز می‌نمایند‌ .
نوعی از این تیر آهن‌های آشیانه زنبوری موجود است که برای برش دادن قطعات بالا و زیر ورق واسطه بیشتر می نمایند که‌این ورق واسطه دربین دندانه‌ها جوش میشود .

این دسته تیر آهن‌ ها از تیر آهن‌ های فارغ از ورق واسطه فراوان مستحکم‌تر و قوی‌تر است .

تیرآهن چیست؟

تقویت تیر آهن آشیانه زنبوری با بتن و فولاد‌
در تیرهای آشیانه زنبوری علاوه بر تنش‌های خمشی کلیدی در محل حلقه‌ها تنش‌های خمشی ثانویه نتیجه ها از برش در بازه تولید می شود که گهگاه این تنش از تنش‌های خمشی اساسی در تیر بزرگترند .

این تنش‌ها از سعی تیر می‌کاهند و برای رویارویی با آن ها بایستی حلقه‌های کناری را با ورق لبریز کرد خصوصاً وقتی که از این گونه تیرها بصورت یکسره به کار گیری می شود در محل تکیه‌گاه‌ها که نیز نیروی برشی و نیز لنگر خمشی دوچندان است .

تنش‌های خمشی به شدت ارتقا مییابد و نیاز به تقویت تیر در‌این محل‌ها است که از نگاه اقتصادی قابل توجیه نیست .

برای تقابل با این ضعف در تیرهای آشیانه زنبوری خوی مرکب بتن و فولاد تنظیم شده هست‌ .

بنابراین که باطن تیر فلزی در نقاطی که تنش‌های ثانویه قابل مراعات می باشند از بتن مالامال میشود و گیرایی حلقه‌های خالی را به فعالیت تغییر‌و تحول میدهد و این فرمان رنج و پایداری تیر را ارتقا می دهد و از دید اقتصادی مقرون به صرفه است .

نکات دارای اهمیت در تیر ‌آهن آشیانه زنبوری‌
‌برش مقاطع نورد شده برای تیر‌های آشیانه زنبوری به وسیله دستگاه برش خود کار ‌یا
959
تیرآهن چیست؟
تیرآهن چیست؟ تیرآهن کلیدی ترین پروفیل ساختمانی است که برخی در پروژه های صنعتی هم کاربرد دارااست .

تیرآهن به سه صورت یافت می شود :

تیرآهن ( IPE ) استاندارد اروپا و کشور‌ایران
تیرآهن ( INP ) استاندارد چین و روسیه
تیرآهن ( IPB ) بال و پر پهن
تیرآهن IPE و INP به طول ۸۰ – ۶۰۰ میلیمتر و تیرآهن IPB به طول ۱۰۰ – ۱۰۰۰ میلیمتر ایجاد می شود .

کاربرد تیرآهن در ساختمان به صورت ستون , خرپا , نعل درگاه , تیر در پوشش سقف ها و پل های آشیانه زنبوری به کار گیری می شود .

تیرآهن IPE این تیرآهن معمولی و استاندارد I صورت در کشور‌ایران موجود هست .

این تیرآهن طبق استاندارد اروپا ساخت می شود و ضخامت پر و بال آن اثبات است .

تیرآهن INP تیرآهن I صورت که ضخامت پر و بال آن‌ها با مسافت به چنگ آوردن از جان تیرآهن کاهش می‌یابد که‌این استاندارد کارخانجات روسیه و چین است .

INP تیرآهن IPB تیرآهن H یا این که تیر آهن های عریض که در آنان ارتفاع بال و پر ها نسبت به تیرآهن های IPE ارتقاء یافته است .
ممنوعیت تیرآهن لانه زنبوری | فولاد فیدار
IPB

نکته : آرم V نشان دهنده سنگین وزن بودن و نماد L نشان دهنده سبک بودن تیرآهن می‌باشد . برای مثال IPBV نشان دهنده تیرآهن عریض سنگین وزن و IPBLL نشان دهنده تیرآهن عریض سبک می‌باشد .

IPBV

IPBL

محصول تیرآهن
مال تیرآهن چیست؟ تیرآهن از قطعات اول ی احداث هر پروژه ساختمانی میباشد . که در قرن بیستم و با ترقی فزونی صنعت و با توسعه شهر نشینی

فراوان پر استفاده بوده است . مبتنی بر استاندارد جهانی کالا تیرآهن های تشکیل شده ST37 می‌باشد .

‌تیر آهن IPE
تیرآهن چیست؟ این تیر آهن معمولی و استاندارد در جمهوری اسلامی ایران کاربرد متعددی داراست . این تیر آهن طبق استاندارد اروپا ساخت میگردد و ضخامت پر و بال آن اثبات است . کاربرد تیر آهن در ساختمان به صورت ستون , خرپا , نعل درگاه , تیر در پوشش سقف‌ها و پل‌های آشیانه زنبوری است .

تیر آهن I - 2
تیرآهن چیست؟ محصولی است از نورد گرم فولاد با دوران عرضی معين كه از نصیب ميانی به اسم جان و دو کناره موازی بنام بال و پر تشكيل شده است‌ .

تیر آهن آشیانه زنبوری ( CPE )
علت نامگذاری این جور تیر به اسم تیر آشیانه زنبوری‌ , صورت این تیر بعد از براندن و جوش دادن مجدد است‌ . این تیرها در حین جان خویش دارنده فضاهای پوچ میباشند که شبیه آشیانه زنبور است . به همین دلیل به آن ها تیر آشیانه زنبوری می گویند .

انگیزه از انجام این فعالیت این است که تیر بتواند لنگر خمشی بزرگتری را در مقایسه با تیر نورد شده اول تحمل کند‌ .

با انجام این عمل طول تیر ارتقا پیدا کرده و در فیض ممان اینرسی مدت ارتقا پیدا می‌کند‌ . برای مثال‌ , با این عمل طول پروفیل IPE - 18 که ۱۸ سانتیمتر است به ۲۷ سانتیمتر ارتقا پیدا می‌کند‌ .

در ساخت تیر آشیانه زنبوری ارتقاع تیر تشکیل شده ۱/۵ برابر تیر اول خواهد بود .
فروشگاه آهن آلات
مزایا و معایب تیر‌ آهن آشیانه زنبوری
با اعتنا به نمونه فوق با تبدیل تیر آهن معمولی به تیر آهن آشیانه زنبوری‌ , تغییرات پایین در خاصیت آن ساخت میشود .

مدول مدت و ممان اینرسی تیر ارتقاء مییابد و براین اساس به ایستادگی خمشی تیر هم افزوده می‌گردد . در سود تیری نتیجه ها می گردد با طول بیشتر‌ , مقاومتر و نیز وزن تیر اصلی‌ .
سبک بودن تیر , سبب ساز صرفه اقتصادی می‌شود‌ .
حفره‌های ‌ایجاد شده در جان تیر‌ , فضاهای قابل قبولی برای عبور لوله‌های تاسیسات و برق ساخت می‌کنند‌ .
در ساختن این مدل تیر‌ , بایستی اصول استاندارد کاملاً رعایت شود . در غیر اینصورت‌ , احتمال تخریب تیر پایین توشه وارداتی وجود خواهد داشت .

[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 11 خرداد 1399 ] [ 12:02 ] [ ismaeil sahab ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]