گونه های میلگرد در بازار آهن الات کشور ایران



میلگرد یا این که ارماتور فولادی است که در بتن به خواسته جبران ایستادگی کششی آن به کار گیری می شود . میلگرد با استانداردهای متمایز ساخت می گردند و در هر استانداردی طبقه بندی مشخصی با دقت به خاصیت مکانیکی فولادها موجود هست . از آرماتوربندی به مراد قادر ساختن ساختمان , پل , سد و … استعمال می‌گردد , آرماتوربند با بستن میلگردها به نیز به وسیله سیم آن هارا به نیز متصل مینماید .

Algeria: Ministry of Commerce releases import licenses for iron ...

در جمهوری اسلامی ایران نصیب اکثر فولادهای آرماتور که بوسیله سوله ذوب آهن اصفهان ساخت میشوند با استاندارد روسی منطبق دارا‌هستند . برای اطلاع از بها میلگرد راحت ترین راه و روش استعلام از بازار است . البته برای پیش گویی بها میلگرد آجدار و مراحل کلی ارزش ارماتور بایستی عامل ها اثرگذار بر ارزش آرماتور را آشنایی و آنالیز کرد .

http://ahan12.loxblog.com/post/15/%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%20%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF%20%D8%A2%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20(%20%D8%A2%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%20)%20-%20%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F%20%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF%20%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F.htm

بیشترین مصرف میلگرد در صنعت ساختمان و پروژه های عمرانی می‌باشد پس باتوجه بدین نکته میتوان سود گرفت که رونق بازار آرامبخش یا این که تسریع فرآیند ساخت پروژه ها سبب ارتقا تقاضای میلگرد شده و همین ارتقاء استدعا موجب ارتقاء ارزش میلگرد یا این که به عبارتی ارماتور می شود .


به غیر از میزان عرضه و استدعا که طبق اصول اقتصادی بها ها را دستخوش تغییر میکند ( تا وصال به ارزش تعادل ) کارداران در بین المللی هم بر بها میلگرد تاثیر گذار خواهد بود .


ارزش میلگرد آجدار ( آرماتور )

بها میلگرد اجدار اصولا بها تمام شده مواد تشکیل دهنده آن بعلاوه قیمت افزوده سوله خالق آن است . بها مواد نخستین از جمله سنگ آهن در بازار جهانی و به به عبارتی نسبت در بازار چین ( با اعتنا به گستردگی آهن ) بر ارزش پایانی ارماتور تاثیر بی واسطه می‌گذارد همینطور هزینه ها اتوبار و بها نفت هم موجب بالا رفتن ارزش تمام شده میلگرد می شود .

قیمت میلگرد میانه و کارخانه های دیگر - آهن یک

ولی علاوه بر فاکتور های ذکر شده که قسمتی از مهم ترین عامل ها اثر گذار بر ارزش میلگرد آجدار محسوب میگردند میتوان به شک و تردید های هیجانی بازار که غالبا در اقتصاد کشور‌ایران به تاثیر از اتفاقات سیاسی چهره می‌دهد هم دقت داشت .


در کشور‌ایران کارگاه های متمایز تولیید کننده میلگرد می باشند که لیست ارزش میلگرد دارای اعتبار ترین آن‌ها در وبسایت آسرون به صورت روزمره جانور میباشد و لیست بها میلگرد ها به صورت لحظه ای نو کردن می شود و با مراجعه به وبسایت ما می‌توانید برای خرید میلگرد متبوع خویش مبادرت کنید , در آسرون فروش میلگرد به مطلوب ترین ارزش صورت میگیرد و در تناژ بالا فروش میلگرد به ارزش سوله انجام می شود .

قیمت میلگرد :: فروش آهن آلات

در بالا لیست بها میلگرد ذوب اهن اصفهان جای دارد که گران ترین میلگرد جانور در کشور‌ایران هست و اما کیفیت خوب ترین . کارگاه های بسیار دیگری هم می باشند که محصول ها ان ها در بازار طرفدار داراست


میلگرد چه است ؟ و چرا در پروژه خویش به آن احتیاج دارم؟

https://www.asroon.ir/products/detail/پلی-کربنات-/123/view/

زمانی که شما در حالا مهیا سازی یک پروژه ساخت و ساز بتنی میباشید , ممکن است در هنگام طرح ریزی خرید مواد , از اصطلاح میلگرد به کار گیری می شود , البته میلگرد چیست؟

دقیقا چه کاری برای پروژه شما انجام می‌دهد که آن را زیاد حیاتی می کند؟ آیا گونه های متعدد میلگرد برای پروژه شما حقیقتا اساسی هستند؟ در اینجا نگاهی زود گذر به اصول میلگرد برای یاری به شما در آستانه عمل می اندازیم .


میلگرد چیست؟ میلگرد دقیقا چیست؟


میلگرد نوار فولادی میباشد که در ساخت بتن و بتن ریزی پی ساختمان به کارگیری می شود . شما با اضافه کردن این میله های فلزی , بتن دارای اسلحه را ساخت میکنید . که سبب ارتقاء پایداری بتن می شود . به کارگیری از میلگرد پیرو ساختمان منجر می شود که بتن رخنه‌ نخورد و پروژه از نیز نپاشد .

بایدها و نبایدهای اجرایی سازه ها(تصویری)

هر چند تمام ترک های بتونی , میلگرد و مواد تقویت کننده به در اختیار گرفتن مکان و میزان ترک ها یاری می نمایند . همینطور اقتدار ساختاری در پروژه را آماده می نماید .

https://www.asroon.ir/products/detail/Default.aspx?title=%D9%BE%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%AA-&id=123

چرا استعمال از میلگرد در پروژه اینجانب اصلی است؟

میلگرد منجر می شود بتن چند جايگاه در قبال فساد مقاوم خیس شود . استحکام کششی را با استعمال از یک نوار تقویت کننده که در قبال خوردگی مقاوم است آماده می نماید .


در حالتی‌که می‌خواهید پروژه بتن خویش را اجرایی نمائید , میلگرد پشتیبانی زیاد توانمند تری نسبت به سیم های فولادی , تقویت کننده های فایبرگلاس و اکثری از تولید ها دیگر جان دار در بازار است . چرا؟ چون اقتدار ساختاری بالایی را در خویش تولید می نماید .


گونه های گوناگون میلگرد

طیف گسترده ای از گونه های میلگرد در بازار آهن الات کشور ایران موجود است :

میلگرد فولادی ستون فقرات بنا بتن است . در عمده پروژه های بتنی به کارگیری می شود .

چرا؟ چون هزینه کمتری دارااست و استحکام بالایی را برای بنا مهیا می نماید .

پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای جایگزینی عالی برای میلگردهای فولادی سنتی است . با استعمال از فایبرگلاس , مواد مقاومتری در میله ها ساخت می شود تا بتن را تقویت نماید . تا ایستادگی کششی قادر خیس داشته باشیم .


از میلگردهای گالوانیزه در مواردی به کارگیری می شود که خوردگی بتن می‌تواند مشکلی ساخت نماید . میلگرد گالوانیزه با به کارگیری از یک‌سری روند متفاوت روکش دار شده‌است . اینها می‌تواند مشتمل بر آبکاری سرد و آبکاری داغ باشد . گالوانیزه و روی یک سد حافظ بر روی میلگرد را مهیا می نمایند .



میلگردهای از محصول استیل در محیط های خورنده به کار گیری می شود که از روی به دلیل اثرات گالوانیزه آن نمیتوان بهره مند شد . میلگرد استیل رغبت داراست که از میلگرد گالوانیزه گران خیس باشد . به همین علت , تنها در صورت لزوم به کارگیری می شود .


میلگرد روکش شده با اپوکسی آیتم ای امروزی و اقتصادی برای محیط های خورنده است . میلگرد به از اپوکسی پوشانده شده‌است تا از خوردگی مراقبت نماید .


در محیط هایی که آب یا این که جنبش های مکانیکی ممکن است به پوشش حافظ جراحت برساند , اپوکسی مورد ای مطلوب است . سیل های اروپایی به آسانی منجر تقویت ساختاری بتن شما می شود .


اشکال متفاوتی از میلگرد دردسترس است تا در سطح های متفاوت اقتدار استحکامی و کششی را آماده نماید . این موردها و آیتم ها به شما قابلیت و امکان می‌دهد به راحتی چاره مطلوب برای پروژه خویش تعیین نمائید .



میلگرد چیست؟ همان طور که می‌بینید , این بخش فراوان مهمی از ساخت بتن است . سوال حقیقی و واقعی این است که , میلگرد موردنیاز خویش را از کجا مهیا کنید؟ مغازه آهن آلات آسرون , طیف وسیعی از آیتم ها و تولیدات میلگردی را در اختیار شما قرار میدهد .

https://www.asroon.ir/price-list/تیرآهن-معمولی--IPE-/107/view/


[ بازدید : 166 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 25 ارديبهشت 1399 ] [ 12:49 ] [ ismaeil sahab ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]