میلگرد چه می‌باشد ؟ و چرا در پروژه خویش به آن احتیاج دارم؟


میلگرد چه می‌باشد ؟ و چرا در پروژه خویش به آن احتیاج دارم؟

Developments on GFRP Rebar as Internal Reinforcement | TUF-BAR

وقتی که شما در هم اکنون فراهم سازی یک پروژه ساخت و ساز بتنی می باشید , ممکن است در هنگام طرح ریزی خرید مواد , از اصطلاح میلگرد استعمال می شود , البته میلگرد چیست؟

دقیقا چه کاری برای پروژه شما انجام میدهد که آن را دوچندان دارای اهمیت می کند؟ آیا گونه های گوناگون میلگرد برای پروژه شما حقیقتا حساس هستند؟ در اینجا نگاهی زود گذر به اصول میلگرد برای یاری به شما در آستانه عمل می اندازیم .

میلگرد چیست؟ میلگرد دقیقا چیست؟

The home of information on stainless steel rebar - Stainless Steel ...

میلگرد نوار فولادی می‌باشد که در ساخت بتن و بتن ریزی پی ساختمان استعمال می شود . شما با اضافه کردن این میله های فلزی , بتن دارای اسلحه را تولید میکنید . که منجر ارتقا پایداری بتن می شود . به کارگیری از میلگرد درپی ساختمان سبب ساز می شود که بتن رخنه‌ نخورد و پروژه از نیز نپاشد .

اگر چه تمام ترک های بتونی , میلگرد و مواد تقویت کننده به در دست گرفتن مکان و میزان ترک ها امداد می نمایند . همینطور توان ساختاری در پروژه را مهیا می نماید .


چرا به کارگیری از میلگرد در پروژه اینجانب دارای اهمیت است؟

Using rebar in aquatic design - Pool & Spa Marketing

میلگرد منجر می شود بتن یک سری رتبه در قبال فساد مقاوم خیس شود . استحکام کششی را با به کار گیری از یک نوار تقویت کننده که در قبال خوردگی مقاوم است آماده می نماید .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/روهینا-جنوب-/12/view/

در صورتی‌که می‌خواهید پروژه بتن خویش را اجرایی فرمایید , میلگرد پشتیبانی دوچندان توانا تری نسبت به سیم های فولادی , تقویت کننده های فایبرگلاس و بخش اعظمی از تولیدها دیگر جانور در بازار است . چرا؟ چون اقتدار ساختاری بالایی را در خویش تولید می نماید .


اشکال گوناگون میلگرد

طیف گسترده ای از اشکال میلگرد در بازار آهن الات کشور ایران موجود هست :

میلگرد فولادی ستون فقرات بنا بتن است . در بخش اعظم پروژه های بتنی به کارگیری می شود . چرا؟ چون هزینه کمتری داراست و استحکام بالایی را برای بنا مهیا می نماید .

پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای جایگزینی عالی برای میلگردهای فولادی سنتی است . با به کارگیری از فایبرگلاس , مواد مقاومتری در میله ها تولید می شود تا بتن را تقویت نماید . تا ایستادگی کششی قادر خیس داشته باشیم .

Rebar/Impalement Protection - Sloan Security Group

از میلگردهای گالوانیزه در مواردی به کارگیری می شود که خوردگی بتن می‌تواند مشکلی تولید نماید . میلگرد گالوانیزه با به کارگیری از یک‌سری مراحل متفاوت روکش دار شده‌است . اینها میتواند دربرگیرنده آبکاری سرد و آبکاری داغ باشد . گالوانیزه و روی یک سد حافظ بر روی میلگرد را آماده می نمایند .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/آپادانا/37/view/

میلگردهای از مال استیل در محیط های خورنده استعمال می شود که از روی به دلیل اثرات گالوانیزه آن نمی‌توان استفاده نمود . میلگرد استیل رغبت داراست که از میلگرد گالوانیزه گران خیس باشد . به همین بهانه , صرفا در صورت لزوم به کار گیری می شود .

میلگرد روکش شده با اپوکسی آیتم ای امروزی و اقتصادی برای محیط های خورنده است . میلگرد به از اپوکسی پوشانده شده‌است تا از خوردگی حفظ نماید . در محیط هایی که آب یا این که جنبش های مکانیکی ممکن است به پوشش حافظ جراحت برساند , اپوکسی مورد ای مطلوب است . سیل های اروپایی به آسانی سبب تقویت ساختاری بتن شما می شود .

اشکال متمایز از میلگرد دردسترس است تا در سطح ها گوناگون اقتدار استحکامی و کششی را مهیا نماید . این موردها و مورد ها به شما قابلیت می‌دهد به راحتی راه‌حل مطلوب برای پروژه خویش تعیین فرمایید .


میلگرد چیست؟ همان گونه که می‌بینید , این بخش مضاعف مهمی از ساخت بتن است . سوال حقیقی وواقعی این است که , میلگرد ما یحتاج خویش را از کجا مهیا کنید؟ دکان آهن آلات آسرون , طیف وسیعی از آیتم ها و تولیدها میلگردی را در اختیار شما قرار میدهد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/نورد-گرم-سمنان/52/view/


[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ] [ 13:12 ] [ ismaeil sahab ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]